Oyun Cenneti Ana Sayfa Tüm Oyun Kategorileri
OYUN CENNETİ OYUNLAR
Oyun KutumAçılış Sayfam Yapayım Keyfime Bakayım
    OYUN ARA :

Oyunlar

/

İzinsiz Giriş 2 Oyunu

İzinsiz Giriş 2 : Gizli askeri silah araştırması yapılan yasak gezegene git ve tüm düşmanları temizle DİKKAT oyunun boyu 40MB. Oyun Cenneti Oyunlar

İzinsiz Giriş 2 - Gizli askeri silah araştırması yapılan yasak gezegene git ve tüm düşmanları temizle DİKKAT oyunun boyu 40MB
OYNAMAK İÇİN TIKLA
Oynamak İçin Tıkla

Nasıl Oynanır? : DİKKAT oyunun boyu 40MB yüklenmesi epey uzun sürebilir. Gizli askeri silah araştırması yapılan yasak gezegene git ve tüm düşmanları temizle. Yön tuşlarıyla hareket et. Fare ile nişan alıp ateş et. E tuşu ile kapıları aç nesneleri al. F-Q tuşları ile silah değiştir.



Bookmark and Share BU OYUNU PAYLAŞ
BU OYUN İÇİN YAPILAN YORUMLAR
çok ilerleyince
çk ilerleyince 2 kollu voltran gibi bir robot çıkıyo gözlerinden ışın filen atıyor parmaklarından ateş çıkıyo çok zor geçemedim kaldım
Emirhan bayraminn
Ninja kıza kadar geldim yenemedim
utku kartal
oyunun en sonundaki robot çok güçlü onunu nasıl öldürüyoz bile yazsın
ahmet can
oyun süper herkeze tavsiye ediyorum biraz geç yükleniyor ama deyiyor. . . OYUN CENNETİNE TŞK. . .
?????
arkadaşlar baya ilerleyince 4 kollu robot yılan çıkıyo dahada ilerleyince kurtlu adam geliyo öldürüp kurdunu alıyon çok süper mütiş bişi 2 oldu oynuyom süper mütiş harika süper manyetik favkalade dönen rotik topbotlar süper bişi oyun harikaaaaa ve oyunda ipler çk güzel adam ipten ipe uçuyo (editörüm okadar yazdım rica etsem lütfen yayınlayın)
metal adam
oyun çok gerçekçi süper
sinan
oyunu şimdi açıcam kesin güzeldir bu sitede kötü oyun yok zaten:D
numan
uçan insan nasıl ya öldürdü beni:D uçan insan onlarda köprüye neden bomba koydularki offf zaten zor geldim uçan insanahile varmıdır bunda varsa söyleyiiiiin uçan insanın hilesini verin bende uçmak istiyorum
oyun ustası
Yüklenmesi uzun ama grafikler muhteşem.
kajum
Bu güne kadar gördüğüm en güzel flash oyun yüklenmesine bir hayli değer bir oyun kesinlikle tavsiye ederim. Bu oyunu sizin yapmadığınızı biliyorum ama bu oyunu alıp siteye koymakta büyük emek istiyor teşekkürler Oyun Cenneti. . .
Mustafa Uzun
Bu zamana kadar gördüğüm en büyük dosya boyu olan flash oyunu bu heralde ama oyunun grafikler de süper yüklenmesini beklemeye değer.
furkan sanver
ninja kıza sadece 3 deki ışınla sıkın
dasadfsd
oyun basıyorum açılmıyo
Hüseyin Tandoğan
Bence bu oyun çok güzel ellerinize sağlık editörüm tek bir yanını sevmedim oyunu oynadım sonra son bölümüne geldim büyük robotu yenemedim onu sonra yenrim diye oyundan çıktım sonra bidaha girdim OYUN KAYDEDİLMEMİŞ buna lütfen bi çare bulun :Editörüm okada yadım yayınlayın
akın
çok kolay bitirdim
emin yasin kırtan
ne diye burda bekliyonuz ki gidin oyun kuzusuna ara bçlgesine izinsiz giriş iki yazın ve oyuna tıklayın sonra ehmen açılıyo: editör lütfen en ön sıralara koyun :):)
ncc
oyun çok süper ben en son büyük canavara kadar geldim ama çok güçlüydü yenemedim bende sıkıldım çıktım ama oyun süper
sdfa
emircan o kızlı hrbiden zor ben geçtim çok uğraştım
İZİNSİZ GİRİRİŞ 2
BEN DE BU OYUNU BEĞENDİM. AMA BENİM BİLGİSAYARIMDA OYUN KAYDEDİLMİYOR NEDEN OLABİLİR . YOKSA KİMSEDE DE Mİ KAYDEDİLMİYOR?
Görkem Benli
Sondaki robotu yendim taktiği var oyunun. . .
onur ince
Bu Oyunu Ben Kurdum Arkadaşlar
onur ince
Bu Oyunu Ben Kurdum Arkadaşlar
çağan çoban
3 üncü boss zevkli aslında 3 yerli bir trenin orası 2 kutuyu sallarken oraı zevkli işte 3 orada takıldım başını kırıyoruz galiba editörüm lütden onaylıyın
çağan çoban
3 üncü boss zevkli aslında 3 yerli bir trenin orası 2 kutuyu sallarken oraı zevkli işte 3 orada takıldım başını kırıyoruz galiba editörüm lütden onaylıyın
çağan çoban
kızı yendim kızı yendikten sonraki bölümlerde robotlar çıkıyo yada önce işte o robotlra binebiliyoz 2 çeşit var birinde kılıc var dierinde sade silah editörüm ltfn yayınlayın
YORUM YAP / Diğer Yorumlara Bak / Oyunu Oyna
Oyun Cenneti  |  Oyun  |  Oyunlar  |  Türkçe Oyunlar  |  Skorlu Oyunlar  |  Nasıl Oyun Yapılır  |  Yeni Oyunlar  |  Oyun Video  |  Oyun Yorumları  |  Yardım  |  İletişim
bos
boşFacebook arkadaşım olmak için tıklacizgi
cizgiİstek, öneri, tavsiye, tebrik, reklam, işbirliği, oyun gönderme vb. bilumum mesajları iletişim kutusuna yazıp bize iletebilirsiniz.

İletişim kutusu için tıklayın.
/ Hata Bildir
cizgi
OyunCenneti Facebook SayfasıOyunCenneti Twitter SayfasıBize Ulaşın
RSSValid XHTML 1.0 TransitionalValid CSS!





OYUN CENNETİ OYUNLAR - 2 EKIM 2014 PERŞEMBE - Oyun Skor - Oyun Gemisi - Diablo 3 - Google+

Türkiye'nin en büyük oyun sitesi OyunCenneti.com sizler için en güzel oyunları özenle seçip en kolay şekilde oynayabileceğiniz hale getiriyor. OyunCenneti'nde
oynadığınız oyunlar bu oyunları hazırlayan oyun yapımcılarına aittir. Oyun Cenneti en güzel oyunların bir arada toplandığı ücretsiz harika bir oyun sitesidir.