Oyun Cenneti Ana Sayfa Tüm Oyun Kategorileri
OYUN CENNETİ OYUNLAR
Oyun KutumAçılış Sayfam Yapayım Keyfime Bakayım
    OYUN ARA :

Oyunlar

/

Karanlıkta Bir Buton Oyunu

Karanlıkta Bir Buton : Karanlıkta bir butonla korkmaya hazır mısın?. Oyun Cenneti Oyunlar

Karanlıkta Bir Buton - Karanlıkta bir butonla korkmaya hazır mısın?
OYNAMAK İÇİN TIKLA
Oynamak İçin Tıkla

Nasıl Oynanır? : Karanlıkta bir butonla korkmaya hazır mısın?



Bookmark and Share BU OYUNU PAYLAŞ
BU OYUN İÇİN YAPILAN YORUMLAR
Selena Gomez hastası ♥
Bişi dicem de nie gülmekten yerlere yattım diyonuz? gülünecek ne var?
ÇOK KOMİKK
Gülmekten yerlere yattım yapımcıya teşekkür ederim gerçekten gülmekten çatladım yaaa :< :D
yayınla editörüm
allhım 3e gidiyorum böyle saçma bir oyun görmedim . gülmedim korkmadım
yayınla editörüm
allhım 3e gidiyorum böyle saçma bir oyun görmedim . gülmedim korkmadım
YUsuf
AAAAAaaaaa çok korktum(Editörüm yayınlarmısınız?)
Zeynep Övgü YILDIRIR
E bunda korkulcak bir şey yokki gülcek bir şey var.
BURCU ORHAN
bu keki görünce dayanamadımm ımmmm enfes
emirhan nart
ANIL, oğlum bak git canımı sıkma benim lan!
emregok
allahım yarabbim yaresullullah bu neydi böyle ya ilk defa bir korku oyunu derken var ya gülmekten yerlere yattım karnıma ağrı girdi nesi korku bunun ayrıca pastayı görünce pasta yiyesim geldi gittim bir pasta aldım ve yedim :) ama oyun gerçektende berbattı !!!!!
şükrü köken
hahahhahahhahaha hiçde korkunç değil pasta çıkıo hahahha
Onur Erdoğan
Arkadaşlar sohbet ediyoz bi butonla sadece başka birşey yok en sonda 1 soru soruyor onun cevabı anıl sonra pasta gösteriyor al sana kocaman bir hediye diye sonra az bi süre dahada konuşuyo bitiyo geri dön tuşu kalıyo ona basıyoz oyun tekrar başlıyo o kadar yani :D
Onur Erdoğan
Hiç oynamadım alttan yaptım azcık bi cesaretle bitirdim :D şimdi tam ekran olarak yapcam :D (yemin billah korkunç bir şey yok beyler varsa gayim)
Mert
Abi bu ne ya :D Hiçbir şey çıkmıyo sonunda zaman kaybı oynamayın.
FB
guhahahaha bu mu korkunç lan???
Ahmet efe
anıl gibileri dünyada yok. hiç uyumayın rüyanıza girer
onur
korkudan kalp krizi geçirdim :) abi yemin ediyorum pikaçu daha korkunç :)
Berkant
ömrümde oynadığım en beğenmediğim oyun :D
berathan
bir pasta ne kadar korkunç olabilirki
elif bingöl
çok güzel
asdfghjklş
olum bune yaa nasıl bi oyun bu oyunda korkulacak tek şey var b. k xD
Melih
valla abiler oyunu merka edim ben 9 yaşındayım ve 3 e gidiyorum şundan korkuyorum ya korkudan ölürsem
Batuhan
the exorcistteki kız çıkıyo tahmin ediyom tabi korktum girmedim :D
emre
bende birşey sandım yaw bos bos yazı
nil
oha bu ne ya bişi cıkmıyooooo
baha yıldırım
korkanlar gerçekten oynamasın
YORUM YAP / Diğer Yorumlara Bak / Oyunu Oyna
Oyun Cenneti  |  Oyun  |  Oyunlar  |  Türkçe Oyunlar  |  Skorlu Oyunlar  |  Nasıl Oyun Yapılır  |  Yeni Oyunlar  |  Oyun Video  |  Oyun Yorumları  |  Yardım  |  İletişim
bos
boşFacebook arkadaşım olmak için tıklacizgi
cizgiİstek, öneri, tavsiye, tebrik, reklam, işbirliği, oyun gönderme vb. bilumum mesajları iletişim kutusuna yazıp bize iletebilirsiniz.

İletişim kutusu için tıklayın.
/ Hata Bildir
cizgi
OyunCenneti Facebook SayfasıOyunCenneti Twitter SayfasıBize Ulaşın
RSSValid XHTML 1.0 TransitionalValid CSS!





OYUN CENNETİ OYUNLAR - 20 EYLÜL 2014 CUMARTESI - Oyun Skor - Oyun Gemisi - Diablo 3 - Google+

Türkiye'nin en büyük oyun sitesi OyunCenneti.com sizler için en güzel oyunları özenle seçip en kolay şekilde oynayabileceğiniz hale getiriyor. OyunCenneti'nde
oynadığınız oyunlar bu oyunları hazırlayan oyun yapımcılarına aittir. Oyun Cenneti en güzel oyunların bir arada toplandığı ücretsiz harika bir oyun sitesidir.